Váš nákupní košík je prázdný

Let your interiors reflect your style
Surround yourself with beauty

Nevíte, jak začít?

Objevte naše akce

Menu

FAQ

OBECNÉ DOTAZY

Lze si objednat vzorky látek a kolik stojí?

Ano, lze si objednat vybrané vzorky látek (do 8 vzorků) na stránce www.yellowtipi.cz/probki

Zasíláme je bezplatně běžným dopisem prostřednictvím Polské pošty.

 

Mohu dostat fakturu?

Potřebu obdržení faktury nahlaste při podávání objednávky označením příslušných údajů ve formuláři. Zohledněte prosím, že:

  1. Při objednávání zboží v rámci vlastního podnikání nezapomeňte uvést úplné a správné firemní údaje, včetně čísla DIČ. Pokud zákazník uvedl nesprávné fakturační údaje, je povinen sám vystavit vrubopis a odeslat ho k potvrzení. Obchod neopravuje údaje na faktuře. Také je třeba mít na paměti, že zboží zakoupené v rámci podnikání nepodléhá vrácení, protože za této situace zákazník přichází o status spotřebitele.
  2. Faktura vystavená pro fyzickou, nepodnikající osobu zákazníka nepřipravuje o právo na vrácení zboží.

 

PLATBA

Kdy a jak dojde k vrácení peněz za vrácené zboží?

K vrácení peněz dochází ve lhůtě do 7 dnů, a to vždy s využitím platební metody použité při procesu objednání. V případě vracení zboží placeného v hotovosti při převzetí, musíte uvést číslo svého bankovního účtu, za tímto účelem kontaktujte kancelář péče o zákazníky.

 

ODESLÁNÍ A DOPRAVA

  1. Kolik stojí doprava?

Ceny dopravy:

 

V případě 100% platby předem:

  1. Dodání do poštomatu InPost - 11 PLN, doba dodání průměrně během 24 h;
  1. Kurýr - 18,99 PLN, doba dodání průměrně během 24 h;
  2. Polská pošta - 18,99 PLN, prioritní balík, doba dodání 3-5 pracovních dnů;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS polopaleta - 99 PLN za jeden kus zboží, doba dodání průměrně během 24 h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 PLN za jeden kus zboží, doba dodání průměrně během 24 h


V případě dobírky:

  1. Kurýr - 23,99 PLN, doba dodání průměrně během 24 h;
  2. Polská pošta - 23,99 PLN, prioritní balík, doba dodání 3-5 pracovních dnů;


V případě velkorozměrového zboží, např. nábytek, křesla:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS polopaleta - 99 PLN za jeden kus zboží, doba dodání průměrně během 24 h;
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 PLN za jeden kus zboží, doba dodání průměrně během 24 h
  3. Velkorozměrové balíky jsou zasílány výhradně na území Polska.

Při objednání více kusů nábytku se mohou jednotkové ceny dopravy snížit. Objednávky jsou odesílány prostřednictvím kurýrních služeb (DPD nebo UPS, a velkorozměrové balíky firmou Pocztex nebo Rohlig SUUS) nebo Polskou poštou, s výhradou, že všechny rolety jsou doručovány výhradně kurýrem. Kurýři doručující velkorozměrové balíky mají povinnost vydat zboží z aut na místo doručení; nemají povinnost vnášet zboží do domu zákazníka.

 

  1. Jaká je realizační lhůta objednávky?

Realizační lhůty našich objednávek jsou 2 až 4 pracovní dny, počítáno od okamžiku připsání platby na účet. Celkovou dobu čekání na objednávku tvoří: čas přípravy objednávky k odeslání + předpokládaný čas doručení.

 

V případě nákupu na splátky se doba obdržení objednávky prodlužuje o dobu příprav a podpisu smlouvy o splátkovém prodeji. Při objednání třeba jen jednoho výrobku šitého na míru – doba realizace objednávky se prodlouží kromě toho o 10 dnů ode dne podepsání smlouvy o splátkovém prodeji a představuje 14 pracovních dnů. Orientační schéma realizace objednávky při smlouvě o splátkovém prodeji: - Objednávka na všechny standardní výrobky = doba přípravy a podepsání smlouvy o splátkovém prodeji + doba přípravy objednávky k odeslání + doba doručování - Objednávka na minimálně jeden výrobek šitý na míru – doba přípravy a podepsání smlouvy o splátkovém prodeji + 10 dnů + doba přípravy objednávky k odeslání + doba doručování

  1. V kolik hodin dorazí kurýr?

Doručování kurýry probíhá v pracovní dny v čase 8:00 - 17:00. Pokud není převzetí zásilky v tuto dobu možné, je nejlepším řešením uvedení adresy zásilky na pracoviště zákazníka (rozhodně s názvem firmy). Kurýři mají vytyčenou trasu a nemají možnost doručení zásilky výhradně v konkrétní časový interval nebo v konkrétní hodinu.

 

  1. Zavolá mi kurýr před doručením?

Kurýři velice často volají zákazníkům, aby zefektivnili svou práci a účinně doručili zboží. Musíme mít ale na paměti, že kurýr nemá povinnost telefonického kontaktu s příjemcem zboží. Doručování kurýry probíhá v pracovní dny v čase 8:00 - 17:00 a v tomto časovém intervalu se kurýr pokusí doručit zboží, bez předchozího telefonického kontaktu. Obchod yellowtipi.pl bude informovat zákazníka den před plánovaným doručením o dodávce a zpřístupní č. zásilky, které lze monitorovat prostřednictvím internetu.

 

  1. Mohu změnit adresu doručení objednávky?

Pozdější změna adresy doručení existující objednávky je možná jen v případě, že ještě neopustila náš sklad. Za tímto účelem kontaktujte naši kancelář péče o zákazníky.

 

VRÁCENÍ A VÝMĚNA

  1. V jaké lhůtě mohu provést vrácení zboží?

Pokud naše zboží nesplňuje vaše očekávání, můžete ho vrátit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení bez uvedení příčiny.

 

  1. Jak vrátit zboží?

I když veškeré výrobky zhotovujeme s nejvyšší péčí, může se ukázat, že vám přesto něco nevyhovuje. Pro provedení vrácení využijte náš praktický e-formulář:

- elektronický formulář vracení

 

REKLAMACE

  1. Zásilka byla poškozena. Co dělat?

Pokud je viditelné poškození vnějšího obalu, požadujte po kurýrovi sestavení protokolu o škodě na místě. Pokud vnější obal nenese stopy poškození, ale obsah obalu je poškozen, kontaktujte nás napsáním na e-mailovou adresu [email protected]. Pokud je to možné, žádáme o připojení fotografie zobrazující problém. Zohledněte, prosím, že všechno naše zboží je baleno do obalů s logem „YELLOW TIPI” nebo je zajištěno s pomocí lepící pásky s logem „YELLOW TIPI”, takže pokud existuje jakékoliv podezření, že obal nebo páska nejsou firemní, také to nahlaste na výše uvedený e-mail.

 

  1. Jak vrátit/reklamovat zboží?

I když všechny výrobky zhotovujeme s nejvyšší péčí, může dojít k omylům, za což se předem omlouváme. K provedení vrácení nebo reklamace využijte naše praktické e-formuláře:

- elektronický formulář vracení

- elektronický reklamační formulář

 

VÝROBKY

  1. Jaké rozměry by měla mít roleta instalovaná na zeď/do stropu?

Pro správné změření rolety je třeba přijmout: - šířka rolety – k šířce okenního výklenku přidáme po 5 cm z každé strany - délka rolety – od místa montáže po parapet, nesmíme zapomenout k výšce okenního výklenku přidat cca 35 cm (tolik zůstává po úplném možném svinutí rolety a o tolik cm nad oknem bychom ji měli namontovat, aby šlo volně otevírat okno), výjimkou jsou zatemňovací rolety, rolety typ Billie, a voálové - kdy po svinutí zbývá cca 25 cm

  1. Jak změřit roletu montovanou na okenní rám?

Pro správné změření rolety montované na okenním rámu je třeba přijmout:
- šířka rolety: šířka skla + po cca 2 cm na každé straně
- délka rolety = výška okna společně s okenním rámem
Nezapomínejte, že pro namontování rolety na okenní rám musí být okenní křídlo otevírací.

  1. Lze objednat roletu bez mechanismu?

Můžeme zhotovit roletu v možnosti bez mechanismu, tedy bez kolejnice, šňůrek a vyztužení. Žádáme o e-mailový kontakt.

  1. Lze římské rolety prát?

Ano, po demontování mechanismu lze látku vyprat. I když opětovné navlečení rolety nemusí být snadné. Než roletu svléknete pro praní, udělejte si fotografii propletení šňůr.

  1. Z jakého materiálu je vyroben rám kojícího křesla Yellow Tipi?

Nosné prvky, tedy opěradlo, sedák jsou vyrobeny ze dřeva listnatého stromu (buk, olše), prvky křesla nepřenášející zátěž jsou zhotovena ze dřeva jehličnatých stromů, tam, kde je to zapotřebí, se samozřejmě používají vyztužení v podobě rohových bloků. Všechny spoje jsou zhotoveny jako pevné a provedeny v závislosti na zátěži spojení: na dřevěné kolíky a lepidlo nebo na kalené šrouby a lepidlo.

  1. Výrobek se barevně liší od toho, co jsem si objednal. Proč to tak je?

Snažíme se, aby fotografie na našich stránkách co nejlépe odrážely barevnost, fotografie také doplňujeme popisy a nabízíme bezplatné vzorky. Nezodpovídáme ale za barevné odchylky, které se mohou vyskytnout v důsledku individuálních nastavení monitoru zákazníka.

  1. Mohu si objednat výrobky v jiných barvách a z jiných látek, než jsou ty dostupné v obchodě?

Ano, s radostí realizujeme speciální zakázky. Za tímto účelem nás, prosím, kontaktujte na e-mailu [email protected]